ОБЛАСНОМУ КОНТАКТНОМУ ЦЕНТРУ – П’ЯТЬ РОКІВ

У жовтні 2012 року розпочав роботу обласний контактний центр – “гаряча телефонна лінія” голови облдержадміністрації. Сьогодні Сергій Кузьменко привітав працівників центру з п’ятирічним ювілеєм, висловив вдячність операторам гарячої лінії за роботу та вручив кращим фахівцям Подяки облдержадміністрації.

Варто зазначити, що за роки роботи операторами “гарячої лінії” було прийнято та направлено на вирішення понад сто тисяч дзвінків жителів Кіровоградщини. З нагоди п’ятиріччя зроблено ребрендінг логотипу контактного центру, розпочав роботу новий сайт, запрацювала інтерактивна карта, де заявники можуть відслідковувати хід вирішення своїх звернень, а також спеціальний мобільний додаток для телефонів.
Після урочистої частини в обласному контактному центрі відбулася “гаряча телефонна лінія” голови облдержадміністрації. Сергій Кузьменко впродовж години особисто спілкувався з жителями Кіровоградщини і відповідав на проблемні питання. До очільника ОДА з проханнями посприяти у вирішення їхніх проблем зверталися заявники із Кропивницького, Олександрії та Голованівського району.
Жителів Кіровоградщини хвилюють переважно житлово-комунальні питання. Так заявниця із обласного центру поцікавилася у голови облдержадміністрації, коли розпочнеться теплопостачання у дитсадках міста та поскаржилася, що в дошкільному закладі, який відвідує її дитина, температура повітря не перевищує 15̊С. Сергій Кузьменко запевнив, що в Кропивницькому централізоване опалення буде увімкнено 22 жовтня, а дитсадки, які мають автономні котельні, уже мають змогу обігрівати свої приміщення.
Дві жительки міста Олександрії – літня пенсіонерка та мати, яка сама виховує дитину з інвалідністю, також звернулися з комунальними проблемами – вийшло з ладу газове обладнання, житлові приміщення потребують ремонту. Голова облдержадміністрації записав контакти заявниць і пообіцяв посприяти вирішенню їхніх питань в індивідуальному порядку.
Додзвонювачка з Кропивницького поскаржилася очільнику облдержадміністрації на роботу комунальних служб міста – не прибирають та не вивозять опале листя з тротуару біля її будинку, а житель Голованівського району звернувся із проблемою незадовільного стану автодороги. Ці питання буде переадресовано відповідним службам, які зобов’язані їх вирішувати.

Джерело: http://www.kr-admin.gov.ua/

Напишіть відгук