У КРОПИВНИЦЬКОМУ — ОНОВЛЕНА СЛУЖБА «102» ТА СИТУАЦІЙНИЙ ЦЕНТР

Презентація зазначених підрозділів відбулася в головному управлінні Національної поліції. З їхньою роботою ознайомилися очільники області та  Кропивницького, представники ЗМІ.

Як зазначив начальник ГУ Нацполіції в області Сергій Кондрашенко, до цього служба «102» базувалася у відділі поліції обласного центру. Її роботу забезпечували чотири оператори, які за добу приймали близько 1200 дзвінків з усієї Кіровоградщини. Таке навантаження призводило до того, що люди деякий час очікували на з’єднання з оператором служби. «Така ситуація нас не влаштовувала, тому ми звернулися до Нацполіції України щодо проведення реорганізації колл-центру, а саме введення нових посад, закупівлі нового технічного оснащення та створення умов для роботи працівників центру. Нас підтримали», – розповів Сергій Кондрашенко.

За словами Сергія Кондрашенка, процес роботи операторів цілком автоматизований. Повідомлення миттєво реєструються в електронній картці і негайно передаються територіальним підрозділам поліції. Після отримання повідомлення на планшет, якими забезпечені всі групи реагування патрульної поліції в районах та містах, працівники підтверджують отримання виклику і оперативно вирушають на місце пригоди.

Для зручності в роботі приміщення служби «102» обладнане моніторами, на які транслюються зображення з камер відеоспостереження міста Кропивницького, а також карта, на якій відповідними позначками показана загальна оперативна обстановка на території області.

З роботою ситуаційного центру учасників презентації ознайомив його керівник Дмитро Касяненко. Він підкреслив, що центр створено задля цілодобового моніторингу оперативної обстановки, аналізу кримінальних правопорушень, а також прийняття управлінських рішень щодо посилення профілактичних заходів.

Фото Ігоря Демчука

Напишіть відгук