МАНДРУВАТИ КУХНЯМИ СВІТУ З «АТБ»

Багато українських господинь мріють про те, щоб готувати для своїх близьких ексклюзивні страви з різних кухонь світу, як учасники відомих телевізійних шоу. Проте здійснити такі кулінарні мандри вони побоюються через невпевненість у наявності відповідних інгредієнтів у вітчизняних торговельних точках.

Щоправда, у більшості випадків знайти ті чи інші екзотичні продукти цілком можливо. Утім, їхня ціна боляче б’є по гаманцю. Однак із кожного правила є власні винятки. Мешканцям Кіровоградщини в питанні придбання імпортних товарів за доступною ціною допомагає відома національна мережа «АТБ».

Як їй це вдається?

Щоб відповісти на питання, потрібно знати, що компанія привозить такі товари в Україну самостійно, не звертаючись до посередників, тому вони й називаються «власним імпортом». Такий підхід не тільки гарантує захист від підробок і фальсифікату, а й дозволяє істотно економити. Утім, це не єдина причина, за якою закордонні продукти в «АТБ» продаються за доступними цінами. Почнемо з того, що компанія володіє власними логістичними потужностями, тобто, має можливість мінімізувати відповідні витрати. Крім того, мережа постійно оптимізує свої бізнес-процеси й упроваджує нові технології, що також дозволяє знижувати власні витрати. Важливу роль відіграє і масштаб роботи компанії, адже це надає можливість заробляти не на націнці (як в інших мережах), а на кількості проданої продукції, тобто, на обороті. «Нині мережа представлена 929 магазинами у 242 містах України. Тільки за минулий рік товарообіг компанії перевищив 80 млрд грн», – розповідає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».

За її словами, імпортна продукція становить близько 5 % усього асортиментного ряду торгового підприємства. Потрібно відзначити, що загальний обсяг асортиментного ряду перевищує 3500 позицій (у тому числі 800 – під власними торговими марками). З-за кордону в магазини поставляють ті продукти, які об’єктивно не можуть бути вироблені в Україні: екзотичні овочі та фрукти, деякі види грибів, чай і кава, оливкова олія, а також товари, характерні для певного регіону (італійська паста, бельгійський шоколад, шрі-ланкійський чай, тайський рис, іспанські оливки тощо). Дізнатися про регіон походження того чи іншого продукту досить просто. Наприклад, на упаковках мережевої власної торгової марки «De Luxe Foods & Goods Selected» розміщені прапори країн-виробників. «Цей бренд був створений самим «АТБ» якраз із метою познайомити споживачів із кухнею різних народів світу. Як і до інших товарів власних торгових марок, до «De Luxe Foods & Goods Selected» ми застосовуємо найжорсткіші вимоги дотримання стандартів якості», – підкреслює Дар’я Бахматова, начальник відділу ВТМ ТОВ «АТБ-маркет».

Таким чином, усіх побоювань щодо неможливості відтворити світові кулінарні шедеври на власній кухні слід позбуватися. Імпортні інгредієнти для вишуканих страв віднині легко знайти у найближчому магазині (якщо він називається «АТБ», звісно ж). З такими доступними цінами для кожної господині кулінарні подорожі можуть стати реальністю. Тож мандруйте кухнями світу!

Олександр САВЧЕНКО 

 

 

 

Напишіть відгук