КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСТЬ СЕРЕД ЛІДЕРІВ У ДЕРЖАВІ ЗА КІЛЬКІСТЮ ОПОРНИХ ШКІЛ

0
669
views
НА КІРОВОГРАДЩИНІ СТВОРЮЄТЬСЯ ІНТЕРАКТИВНА КАРТА ПРОЕКТУ "ЗДОРОВ'Я НАШИХ ДІТЕЙ"
Про це сказав під час селекторної наради щодо реформування освіти в умовах децентралізації Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко. Від Кіровоградської області участь у нараді взяв перший заступник голови облдержадміністрації Сергій Коваленко.

«Реформа децентралізації показує наочний результат, зокрема і в сфері освіти. Сьогодні ми маємо декілька основних блоків завдань. Це розбудова мережі опорних шкіл, запровадження з 1 вересня у всіх школах Нової української школи з одночасною розбудовою Нового освітнього простору та інклюзивне навчання. Серед першочергових завдань також забезпечення шкіл новим обладнанням, автобусами, будівництво інфраструктури навколо опорних шкіл», – зазначив Геннадій Зубко.
Значну увагу Віце-прем’єр-міністр приділив питанню створення опорних шкіл. «На сьогодні в Україні створено 504 опорні школи, до яких доєднано 970 філій. Порівнюючи з 2016 роком, коли їх було 137, за півтора роки ми створили 367 опорних шкіл. У цьому процесі є області-лідери – найбільше опорних шкіл у Кіровоградській (66), Львівській (44), Житомирській (36), Київській (34) та Чернігівській (30) областях», – наголосив урядовець.
Геннадій Зубко також зазначив, що зі 115 проектів з розбудови Нового освітнього простору, наразі по Україні реалізовано 60. Це не просто яскравий дизайн, мурали на фасадах шкіл та розфарбовані стіни – це необхідна освітня екосистема! Школа перестає бути «дисциплінарним» простором, школа стає простором розвитку та взаємодії. І саме на цю ціль працюють Стандарти, які розроблені Мінрегіоном для типових проектів з Нового освітнього простору. Опорна школа повинна однаково якісно надавати освіту як в місті, так і в сільській місцевості.
Окремий напрямок – впровадження Нової української школи. За словами урядовця, Нова українська школа з новим обладнанням, матеріалами, підходами, можливостями і методиками має створюватись в абсолютно новій інфраструктурі. Це не тільки нові спортивні зали, учбові майстерні або спортивні майданчики навколо, це – в першу чергу, середовище, яке повинно змінити менталітет дітей, які там навчаються. «Наголошую, Нова українська школа дасть свій максимальний ефект за умови одночасної розбудови Нового освітнього простору», – підкреслив Геннадій Зубко.

Кіровоградська ОДА

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here