КОМУНІКАЦІЙНУ СТРАТЕГІЮ ПОЧАЛИ СТВОРЮВАТИ У НОВОУКРАЇНСЬКІЙ ГРОМАДІ

Грамотна комунікаційна стратегія виробляється заради того, щоб люди розуміли, що відбувається у їхньому селі чи місті, могли впливати на рішення, що приймаються у громаді та підтримувати дії керівництва тієї чи іншої території. Щоб існував діалог, взаємодія і взаємна підтримка.

Це добре розуміють у Новоукраїнській міській об’єднаній територіальній громаді, де нещодавно почалася робота по написанню Комунікаційної стратегії – у співпраці із Кіровоградським Центром розвитку місцевого самоврядування.

– Мати гарну ідею, яка може стати поштовхом для позитивних змін у громаді, це вже добре. Але цього замало. Про цю ідею чи рішення керівництва громади мають дізнатися всі його мешканці. Максимальна поінформованість людей про те, що відбувається у громаді допомагає залучити несподіваних партнерів, додаткові ресурси, союзників, добровільних помічників, і це найцінніший результат, який має гарна комунікаційна стратегія, – переконана Вікторія Талашкевич, радниця з комунікацій Кіровоградського Центру розвитку місцевого самоврядування, що створений за підтримки Програми «U-LEAD з Європою».

Група, що створена у Новоукраїнці, і яка працюватиме над написанням Комунікаційної стратегії, дуже дружна, фахова і конструктивна. Її очолює заступниця міського голови Людмила Білокоз, а до складу входять представники влади, молодь, громадські активісти, бізнес та інші мешканці громади.

– Розвиваючи громаду, ми розуміємо надзвичайну важливість комунікації, яка базується на стратегії, розробленій у нашій громаді, і на потребах та інтересах мешканців Новоукраїнської міської громади, – говорить Людмила Білокоз.

За її словами, першим результатом роботи групи стало попереднє формулювання місії комунікаційної стратегії, яка звучить наступним чином: «Створення комфортних безпечних умов життя і діяльності для всіх мешканців, гостей та інвесторів громади через надання їм можливостей змінювати і розвивати Новоукраїнську міську ОТГ».

Що стосується бачення результатів втілення Комунікаційної стратегії протягом найближчих двох років, то, серед іншого, учасники робочої групи назвали налагоджену та дієву комунікацію із мешканцями, гостями та інвесторами громади через соціальні мережі, добре функціонуючі різні канали інформації, такі як місцеве радіо, бюлетень, туристичний портал та веб-сайт громади, започатковані фестивалі по всіх населених пунктах громади, автоматизовану систему оповіщення та інформування громадян, створено ефективні та цікаві інші комунікаційні майданчики, тощо.

Нагадаємо, що Кіровоградський Центр розвитку місцевого самоврядування постійно надає інформаційну та консультативну допомогу органам місцевого самоврядування і об’єднаним територіальним громадам на Кіровоградщині з питань втілення реформи децентралізації, створення проектів регіонального розвитку, місцевих фінансів та комунікацій. Якщо представникам ініціативних груп потрібні коментарі, консультації чи навчання (а все це – безкоштовно!) від Центру розвитку місцевого самоврядування, телефонуйте будь ласка за номерами: (0522) 32-02-86 або 095-356-35-98 (щодня у будні з 9.00 до 18.00).

Напишіть відгук