ПОДОРОЖУВАТИ З «АТБ» – ВИБІР ЕКОНОМНИХ УКРАЇНЦІВ

0
1319
views
СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНЕ СТАНОВИЩЕ КРОПИВНИЦЬКОГО У СІЧНІ-ЛЮТОМУ 2018

За рахунок стандартів та єдиної цінової політики в кожному куточку країни можна купувати якісні та недорогі продукти, що робить мандри Україною прогнозованими та економними.

Керівництво Укрзалізниці повідомило, що в період відпусток збільшує кількість потягів. Загалом додали 23 состави на найбільш популярних напрямках. Для пересічного українця це означає зменшення дефіциту квитків, тож кількість внутрішніх туристів цього літа значно зросте. Щоправда, показники і без того постійно збільшуються. Співвітчизники стали частіше подорожувати Україною. По-перше, стало набагато більше варіантів вибору транспорту для пересування (окрім потягу є ще автобус або автомобільні сервіси, де можна знайти попутників). По-друге, розширилася й база об’єктів розміщення: це і готелі, і хостели, і приватне житло. Ще одна причина збільшення внутрішнього туристичного потоку полягає в тому, що наразі можна економити і на харчуванні під час відпустки.

Справа у тому, що мережеві магазини наразі працюють по всій країні.

Насамперед, йдеться про дискаунтери «АТБ», тож однакові продукти за тими самими цінами можна придбати і в маркеті біля власного будинку, і в маркеті за сотні кілометрів у чужому краї. Ба більше: за рахунок стандартизації роботи усіх 954 магазинів «АТБ» ці товари навіть лежатимуть на тих самих полицях і продаватимуться за тими самими цінами. «Сьогодні ми працюємо у 22 областях України. Магазини «АТБ» раді вітати своїх покупців у 247 населених пунктах. Робота кожного торговельного підприємства мережі стандартизована. Це стосується усього: від обслуговування до контролю якості продукції, від цінової політики до розміщення товарів на полицях. Тож покупець, який звик ходити на закупи до «АТБ», зможе добре зорієнтуватися у будь-якому магазині нашої мережі», – розповідає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, ще однією беззаперечною перевагою є цінова політика, яка також однакова для всіх підприємств корпорації. «Наші принципи полягають у тому, щоб забезпечувати людей якісними продуктами за доступними цінами. З цим завданням ми справляємося, про що свідчить довіра співвітчизників до «АТБ»: щоденно в наших магазинах купують товари понад 3,5 мільйона українців», – додає пані Шаповалова. Слід зазначити, що крім формування низьких цін на весь асортимент, мережа ще й постійно проводить різноманітні акції. Споживачі, які стежать за бонусами і користуються дисконтами, можуть істотно економити кошти сімейного бюджету. Акційні знижки на товари в «АТБ» можуть доходити до 40% початкової вартості.

За приклад бюджетної подорожі Україною візьмемо мандрівку нашим унікальним краєм – Кіровоградщиною.

Турист з обласного центру легко може за п’ять годин автобусом добратися до Гайворона, де є не тільки легендарне залізничне депо з вузькоколійкою, а й магазин «АТБ». Або за 40 хвилин маршруткою доїхати до Знам’янки, де попити знаменитої водички та скупитися в одному з двох маркетів улюбленої мережі. Чи автівкою за кілька годин домчати до Світловодська, щоб відчути всю міць Кременчуцької ГЕС та придбати необхідні продукти в «АТБ». «У будь-якому куточку Україна подарує уважному мандрівнику цікаву розповідь, легенду або просто красиве місце, що тішить око. Подорожуйте власною країною. А наша мережа буде рада допомогти зробити подорож доступною та смачною», – каже заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».

Карина Лобановська 

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here