«АТБ» ПОСИЛЮЄ КОНТРОЛЬ НАД ЯКІСТЮ ТОВАРІВ

Мережа активно залучає покупців до цього процесу, пропонуючи взяти участь у програмі «Гарантія свіжості».

Найпотужніша вітчизняна торговельна компанія вирішила скористатися експертним потенціалом звичайних покупців. Наразі мережа «АТБ» закликає всіх охочих стати чи не найголовнішими партнерами у питаннях контролю якості товарів. «Наша компанія вважає кожного відвідувача магазинів «АТБ» не лише покупцем, але й партнером, що сприяє підвищенню рівня та якості обслуговування. Тільки спільні зусилля у цьому напрямку дозволяють досягати високих результатів і гарантувати свіжість товарів, які реалізують у магазинах торговельної мережі», – говорить Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».

Про що саме йдеться? Мережа заохочує людей до співпраці, пропонуючи взяти участь у спеціальній програмі «Гарантія свіжості»: якщо покупець випадково придбав прострочений товар або побачив його в магазині, компанія повертає за нього гроші у трикратному розмірі вартості товару. «Повернення коштів здійснюється у формі грошової винагороди. Умови програми поширюються абсолютно на всі товари, які реалізують у магазинах «АТБ». У цьому і полягає партнерський принцип побудови взаємин з покупцями», – підкреслює Наталія Шаповалова.

Варто зазначити, що програма «Гарантія свіжості» діє не перший місяць. Деякі покупці вже «втягнулися» у своєрідне змагання з пошуку прострочених товарів. Проте знайти їх не тільки складно, а й фактично неможливо. «Найголовнішим критерієм вибору продукту є його безпека. Саме тому наша торговельна мережа уважно стежить за якістю товарів», – пояснює Рита Печериця, начальник відділу контролю якості продукції ТОВ «АТБ-маркет».

За її словами, систему сформували таким чином, що потрапляння неякісного продукту на полицю практично виключено. За це відповідають десятки людей, що працюють у внутрішній службі перевірок. «Щомісяця лабораторним випробуванням піддають більше ніж 1000 зразків продукції різних товарних груп. Продукти перевіряють за фізико-хімічними, мікробіологічними показниками та показниками безпеки», – розповідає Рита Печериця. Прямо з полиць співробітники в певній послідовності за спеціальним графіком відбирають товари, які відправляють на детальний лабораторний аналіз. «Перша група – швидкопсувні продукти та дитяче харчування. Їх ми перевіряємо щомісяця. Друга група – всі інші продукти – проходять контроль один раз на квартал, а промислові товари – раз на півроку», – уточнює Рита Печериця.

Як відомо, з літа 2017 року магазини мережі проходять аудит і сертифікацію на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 22000:2005. В його основі лежать принципи НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points – система «Аналіз ризиків і критичні точки контролю»). Йдеться про визнану на світовому рівні концепцію контролю якості та безпеки, тому тепер якість продукції, що пропонує мережа «АТБ», буде підтверджена ще й на міжнародній арені.

Це гарна новина для всіх 3,5 млн наших співвітчизників, які щодня (це підтверджує статистика) купують товари в магазинах цієї мережі.  Наразі «АТБ» нараховує 954 торговельних підприємства у 247 населених пунктах країни. Посилення контролю та залучення до цього процесу «народних фахівців» дозволить ще більше вдосконалити роботу цієї потужної компанії.

Юлія МОРОЗ

 

 

Напишіть відгук