AGROEXPO­-2018: ЯК ЦЕ БУЛО

0
724
views
Агроекспо-2018. Фото Ігоря Демчука

У Кропивницькому відбулася найбільша виставка України – VІ Міжнародна агропромислова виставка з польовою демонстрацією техніки та технологій “AGROEXPO-2018”. Вона вже традиційно стала головною бізнес-подією осені не тільки у масштабах Кіровоградщини, а й усієї країни.

Про рекорди та «родзинки», програму та гостей – у нашому матеріалі.

Цього разу  експозиції виставки були розміщені на рекордній для України площі – понад 125 тисяч квадратних метрів. Шостий рік поспіль виставкові площі розширюються і кількість учасників збільшується.

Як завжди, на виставці представлені кращі зразки товарів і продукції різноманітних галузей – техніка і технології, рослинництво, тваринництво і птахівництво, транспорт та спецтехніка, будівництво та енергозабезпечення, екологія, лісове та присадибне господарство. Нагадаємо,  торік у Міжнародній агропромисловій виставці з польовою демонстрацією техніки “AGROEXPO” взяло участь 585 профільних компаній і 530 учасників «Покровського ярмарку». За чотири дні виставку відвідало 27 250 осіб. Цього року список організаторів доповнило Міністерство економічного розвитку і торгівлі України. Як запевняють організатори, це виводить AGROEXPO на якісно новий рівень: виставка виходить за рамки профільного агропромислового проекту і стає місцем всеукраїнського економічного «хабу».

Відкривали захід  голова облдержадміністрації Сергій Кузьменко, заступник міністра аграрної політики та продовольства Ольга Трофімцева, представник Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Олександр Задорожний, Надзвичайний і Повноважний Посол Республіки Корея в Україні пан Лі Янг Гу, голова Ради Асоціації підприємств-виробників техніки та обладнання для агропромислового комплексу “Украгромаш” Павло Штутман та інші високоповажні гості.

До речі, одразу кілька політиків не прогавили можливість сходити в народ якраз під час AGROEXPO – адже, щоб тебе побачили, почули або й помацали, не потрібно було спеціально збирати народ, у натовпі, як-то кажуть, яблуку було ніде впасти. Тож час від часу серед відвідувачів виставки можна було побачити львівського мера Андрія Садового, Олега Ляшка – без вил, але з почтом, а також відомого бізнесмена Сергія Таруту у компанії з колишнім очільником Кіровоградщини Андрієм Ніколаєнком…

– AGROEXPO – це інтелектуальний, інформаційний та високотехнологічний майданчик для розвитку економіки нашої держави. Сьогодні ця мета реалізована – у нас, в центрі України, є унікальна можливість для демонстрації найкращими компаніями світу сучасних зразків техніки і технологій. Для Кіровоградщини ця виставка – це сотні мільйонів гривень інвестицій у різні галузі, – підкреслив Сергій Кузьменко під час урочистого відкриття Міжнародної виставки.

Виставка тривала з 26 по 29 вересня. Усі чотири дні супроводжувалися широкою діловою програмою – форуми, панельні дискусії. Працював на AGROEXPO-2018 і Всеукраїнський освітній ярмарок, де свої наукові потужності показують навчальні заклади з різних куточків України. Окремим блоком відбулися різноманітні культурно-розважальні заходи традиційного “Покровського ярмарку”.

В AGROEXPO-2018 взяли участь понад 600 профільних компаній.

В рамках виставки проходив і “Покровський ярмарок”. Ярмаркове містечко працювало всі чотири дні. Окрім економічного, культурного і туристичного потенціалу районів Кіровоградщини, на ярмарку було представлено широкий асортимент продукції фермерських господарств за ціною виробника, сувеніри та вироби мистецтва з усіх куточків України.

Відвідувачі “Покровського ярмарку” охоче брали участь у майстер-класах та розвагах, а також фотографувалися біля різноманітних арт-інсталяцій та селфі-зон.

Святкового настрою відвідувачам додали виступи народних аматорських колективів. Як завжди, «родзинкою» ярмарку стали конкурси “Гарбуз-велетень” та “Найкращий коровай”. Після тривалого зважування переміг гарбуз Валерія Помазана з селища Кожанка Київської області. Вага гарбуза-велетня склала 43,5 кг. Переможець отримав у подарунок 32-дюймовий телевізор. Нагадаємо, минулого року у конкурсі переміг також Валерій Помазан. Торік його гарбуз заважив на 46,8 кг. Cпонсором конкурсу виступила мережа супермаркетів “Файно Маркет”.

Стронгмен-шоу під керівництвом Василя Вірастюка, яке проходило на виставці минулого року, на AGROEXPO-2018 набуло кардинально нового формату і ще більшого розмаху. Організатори виставки спільно з Федерацією стронгмену України провели міжнародні змагання, де силачі як з України, так і з інших країн випробували свою силу. Вони тягали трактора, завантажували мішки на віз на швидкість, перекидали мішки із піском через планку, влаштували «карусель Конана».

Також організатори спільно з Федерацією стронгмену провели міжнародні змагання – етап Кубка світу «AGROEXPO strongman CUP 2018», головним суддею змагань виступив володар титулу «Найсильніша людина світу 2004» Василь Вірастюк.

У змаганнях взяли участь дев’ятеро атлетів з України, Польщі, Грузії, Латвії та Білорусі. У підсумковому заліку призери розташувались так: на першому місці – Рафал Кобиляж (Польща), друге зайняв Павло Кордіяка (Україна), а на третьому – Павло Гайша (Україна).

У рамках ділової програми AGROEXPO-2018 проходив традиційний Муніципальний інвестиційний форум “TIME to INVEST”. У галузевій сесії форуму на тему “Ресторанний та готельний бізнес: індустрія гостинності” взяв участь голова облдержадміністрації Сергій Кузьменко.

Ця галузева сесія мала на меті обмін знаннями та досвідом професіоналів індустрії гостинності та експертів консалтингу, власників і топ-менеджерів закладів громадського харчування та готелів. Отриманий досвід дозволить у подальшому покращити наявну інфраструктуру, збільшити потік туристів та вдосконалити професійні здібності людей, які працюють у готельно-ресторанній сфері.

“Будь-який бізнес починається зі створення гарних умов для проживання і перебування потенційних партнерів. У цьому плані в Кропивницькому та в області вже багато досягнень, але ще є до чого прагнути”, – підкреслив голова облдержадміністрації та тезисно окреслив кілька важливих аспектів розвитку готельно-ресторанної сфери.

“По-перше, в обласному бюджеті передбачені кошти для підтримки малого і середнього бізнесу, які спрямовуються на реалізацію цікавих проектів. По-друге, розпочала роботу Агенція регіонального розвитку області, яка має стати механізмом для розвитку малого та середнього бізнесу на Кіровоградщині і сприяти залученню грантів для втілення бізнес-ідей”, – наголосив Сергій Кузьменко.

Голова облдержадміністрації також зауважив, що успіх готельного і ресторанного бізнесу залежить від наявності бездоганного сервісу для всіх категорій громадян, зокрема і для людей з особливими потребами.

– Ми раді співпраці із міською радою, адже це можливість налагодити конструктивний діалог заради розвитку Кропивницького, – зазначив під час виступу президент Клубу рестораторів Кропивницького Олександр Бронза. Він зробив цікаву доповідь про переваги і ризики франчайзингу як способу ведення бізнесу загалом та відкриття кафе зокрема. Цю тему – пошук оптимальних схем фінансування малого та середнього бізнесу – продовжила у своєму виступі заступниця начальника регіонального відділення банку «Південний» Наталя Кірєєва. Вона презентувала присутнім інноваційну технологію, яка дозволяє власникам, зокрема, готелів блокувати певні кошти на рахунках клієнтів для того, щоб гарантувати оплату тих чи інших послуг, використаних, але не оплачених гостем готелю.

Оскільки саме активізація залучення інвестицій у сферу готельного бізнесу стала однією з причин проведення форуму,  надзвичайно актуальним став виступ експерта із міста Запоріжжя, адже це був власник хостелу «Dream Hostel» Володимир Колесник. Він розповів про стандарти та цінності національної мережі «Dream Hostel» та розкрив перспективи розвитку хостелів в Україні.

– У кожному обласному центрі, у тому числі у Кропивницькому, можуть успішно існувати один-два хостели на п’ятдесят і більше місць кожен, головне – давати гостям якісні послуги за відповідною ціною, – наголосив Володимир Колесник.

З ним погодився і співзасновник Школи готельного бізнесу «MICHELLE» Олександр Чорний, який приїхав на форум із столиці. У своїй доповіді про можливості та ризики готельного бізнесу у Кропивницькому експерт наголосив, що туристичний розвиток міста має початися із розвитку інфраструктури локації, маркетингу та комунікації.

Яскравим завершенням форуму став виступ власниці компанії «ITA Dream» Алли Шаркової, яка не тільки розкрила секрети ресторанного текстилю, але й запросила юнаків та дівчат модельної агенції «MIX models», котрі продемонстрували одяг для працівників HoReCa (готелі, ресторани, кафе), а також артистів балету «Три з половиною», які влаштували справжнє акробатичне шоу.

У рамках виставки також відбулася четверта Національна аграрна конференція «Мільйон із гектара». Основні теми заходу – розведення равликів, аквакультура, вирощування нішевих ягід та нішевих зернобобових культур. Крім цього, були представлені економічні переваги при вирощуванні грибів, лікарських трав, розведенні кроликів, кіз та свійської птиці. Увага також приділялась професійному бджільництву, вирощуванню гарбузів, часнику та квітів. Традиційно були розкриті питання зеленого туризму та органічного агровиробництва.

Участь у конференції взяли понад 200 професіоналів і новачків сільськогосподарського бізнесу, представлені переважно виробниками зернових, олійних, технічних, овочевих і плодових культур.

Партнером конференції традиційно виступили Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) в рамках ініціативи EU4Business та Продовольча і сільськогосподарська організація ООН.

У відкритті взяла участь заступник міністра аграрної політики та продовольства України Ольга Трофімцева, голова Ради асоціації “Украгромаш” Павло Штутман, Надзвичайний та Повноважний посол Республіки Корея в Україні Лі Янг Гу, голова Кіровоградської облдержадміністрації Сергій Кузьменко, народні депутати та ін.

Традицією виставки став продаж техніки відомих брендів зі знижками. Для учасників були передбачені дві дисконтні акції. За умовами першої, у разі підписання безпосередньо на виставці договорів на купівлю техніки аграрій отримає дисконт 5%. Друга передбачала знижку 10% і більше, якщо буде придбаний виставковий зразок прямо з експозиції. Купити дешевше можна було техніку таких відомих вітчизняних брендів, як ХТЗ, «Ельворті» («Червона зірка»), «Лозівські машини», а також іноземних: John Deere, New Holland, Mashio Gaspardo, KINZE, KUHN та ін.

Побільшало автомобілів на виставці “Autoland”, яка збільшила площу до 6500 кв.м, де були представлені такі бренди, як Lexus, Mercedes, Volkswagen, Hyundai, Peugeot, Opel, Toyota тощо. Для всіх автолюбителів облаштували спеціальну смугу для тест-драйву, де кожному надавали унікальну можливість «власноруч» випробувати кросовери і позашляховики відомих брендів. Під час виставки відвідувачі мали змогу побачити технічно-модернізованого корейського гіганта Hyundai Santa Fe 2019 м.р. Оновлена модель стала однією з найбільш очікуваних новинок року, адже ще до офіційної прем’єри компанія встигла отримати замовлення на кілька тисяч автомобілів.

Отже, найголовніша, найсвятковіша бізнес-подія осені відбулася. Гості захоплено дякували організаторам і, мабуть, найбільше – ініціатору та натхненнику AGROEXPO, члену Ради ФРУ, співвласнику і голові наглядових рад компаній «Гідросила ГРУП» і «Ельворті ГРУП» Павлові Штутману за масштабне, яскраве та унікальне дійство, яке робить Кіровоградщину знаною та авторитетною далеко за межами нашої країни.

Фото Ігоря Демчука

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here