ЗАПРОВАДЖЕНО “ГАРЯЧУ ЛІНІЮ” НАЦІОНАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ

1677 — короткий номер контакт-центру НСЗУ Національна служба здоров’я України, куди може подзвонити кожен та поставити будь-яке питання, що стосується роботи Нацслужби здоров’я.

А це величезний спектр питань — всі уточнення щодо змін в системі охорони здоров’я, правила роботи сімейних лікарів та амбулаторій, гарантований державою пакет медичних послуг, особливості співпраці медичних закладів з Національною службою здоров’я. Передусім вони будуть актуальні для пацієнтів, лікарів та керівників медзакладів.

Контакт-центр НСЗУ такий собі довідник трансформації, який постійно оновлюється разом зі змінами та там можна завжди дістати актуальні пояснення.

➡️Подзвонивши в робочий час, можна буде поставити питання оператору.

➡️Відповіді на найбільш поширені питання будуть доступні цілодобово в автоматичному режимі.

➡️Всі запити, вирішення яких потребує додаткового часу, будуть реєструватися і скеровуватися у відповідні підрозділи НСЗУ для вирішення. Після розв’язання питання оператори передзвонюватимуть і надаватимуть повну інформацію.

➡️Дзвінки зі стаціонарних телефонів та мобільних операторів будуть безкоштовні.

Проте найважливіше — це зворотний зв’язок Нацслужби здоров’я з пацієнтами та медичними працівниками. Завдяки постійному спілкуванню з українцями працівники Служби швидко дізнаватимуться про те, що найбільше турбує громадян та зможуть оперативніше розв’язувати проблеми.

Трансформація системи охорони здоров’я триватиме, тож далі буде тільки більше позитивних змін, про які ви зокрема завжди зможете уточнити напрямки у контакт-центрі.

За матеріалами МОЗ

Напишіть відгук