НА КІРОВОГРАДЩИНІ СТВОРЕНО 20 ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ

Роботу кожного з них презентовано сьогодні в обласному навчально-виховному комплексі (гімназії-інтернат-школі мистецтв) під час наради щодо впровадження інклюзивної освіти.

У ній взяли участь перший заступник голови облдержадміністрації Сергій Коваленко, керівники управлінь та відділів освіти райдержадміністрацій, міськвиконкомів, працівники Інклюзивно-ресурсних центрів, працівники Інституту післядипломної освіти.
Відкриваючи засідання начальник управління освіти, науки, молоді та спорту ОДА Володимир Таборанський зазначив: “Ми маємо в області 20 Інклюзивно-ресурсних центрів, нормативно-правову базу для їх діяльності, ресурсний центр в Інституті підвищення кваліфікації педпрацівників, окрему державну субвенцію на придбання обладнання в центри”.
Про перші результати роботи установ, їх кадрове та матеріально-технічне забезпечення поінформували директори ІРЦ з Кропивницького (три ІРЦ), Олександрії, Знам’янки, Бобринця, Маловисківського, Новомиргородського, Добровеличківського, Компаніївського, Олександрійського, Петрівського, Гайворонського, Голованіського, Благовіщенського, Новоукраїнського, Бобринецького, Олександрівського, Долинського та Світловодського районів.
“У нас не лише на папері створені ІРЦ, вони фактично запрацювали,” – підкреслив перший заступник голови ОДА. “Наше завдання – забезпечити всю територію області послугами центрів. Жодна дитина, яка потребує інклюзивної допомоги, не повинна залишитись без уваги”.
Сергій Коваленко підкреслив, що питання впровадження інклюзивної освіти є одним із пріоритетів для Президента України Петра Порошенка.
“Саме тому розвитком інклюзивної освіти опікується Дружина Президента Марина Порошенко, яка, перебуваючи цього року на Кіровоградщині, відзначила роботу Кропивницького ресурсного центру. У керівництва держави є прагнення і необхідність зробити особливих дітей соціалізованими і повноцінними членами суспільства”, – підкреслив Сергій Коваленко і додав, що наступного року, як і цьогоріч, держава передбачила необхідне фінансування на цей напрямок.
Також було приділено увагу питанням щодо організації роботи ІРЦ, порядку призначення директора та педпрацівників центру, організаційно-методичних засад діяльності ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти.

Напишіть відгук