Найбільше матеріалів із ознаками замовності в онлайн-ЗМІ Кропивницького стосувалися партій “Слуга народу” та “Сила і честь”. Так, про партію “Слуга народу” було опубліковано 22,5% матеріалів від загальної кількості публікацій із ознаками замовності. Про “Силу і честь” в онлайн-ЗМІ було розміщено практично 10% публікацій.
Такими є результати дослідження ГО “Інститут масової інформації” 10 онлайн-ЗМІ Кропивницього з 24 по 28 червня 2019 року.
За даними дослідження ІМІ, найбільше в онлайн-ЗМІ Кропивницького джинсували місцеві кандидати мажоритарники. Кількість таких публікацій склала 61% від загальної кількості матеріалів “джинси”.
Протягом моніторингового періоду було проаналізовано 706 новин, із них 4,5% новин мали ознаки замовності або були неналежно марковані.
Аналізувалися такі онлайн-ЗМІ: ЦБН (cbn.com.ua), Гречка (gre4ka.info), Утренний город (ugorod.kr.ua), Кіровоградська правда (pravda-kr.com.ua), Дозор (dozor.kr.ua), АкулаMedia (akulamedia.com), Україна-Центр (uc.kr.ua), Перша (persha.kr.ua), Без купюр (kypur.net), Доступ (dostyp.com.ua).
Дослідження проведено в межах проекту за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні. Погляди авторів не обов’язково збігаються з офіційною позицією уряду США.