В умовах переходу суспільства до ринкових відносин і реформування, у зв’язку з цим, завдань соціальної реабілітації осіб з особливими освітніми потребами, виникає необхідність перегляду існуючого підходу до спеціальної освіти, завдань і змісту корекційного навчання, виховання і трудової підготовки учнів.
Послідовна система роботи авторів-педагогів спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату по впровадженню інноваційних підходів, адаптації технології проблемного навчання, використанню інтерактивних технологій в навчанні дітей з порушеннями когнітивної сфери та зору, представлено розробки уроків різних типів, зібрано цікавий ігровий матеріал для поліпшення уваги, тренування пам’яті учнів, урізноманітнення навчальної діяльності на уроках та у позаурочний час, наводяться приклади використання нетрадиційних методик навчання.
Запропонований методичний посібник «Інноваційні підходи до навчально-виховного процесу та соціалізації дітей з особливими освітніми потребами в умовах спеціальної школи-інтернату» призначений для вчителів-дефектологів, вихователів, працюючих з дітьми з особливими освітніми потребами.
Методичний посібник Навчання виховання та соціалізація дітей зі спеціальними освітніми потребами



