“реАнімація ВИБОРЦІВ”: ПРОЕКТ ДЛЯ МОЛОДІ СТАРТУЄ У ЦЕНТРАЛЬНІЙ УКРАЇНІ

0
1028
views

Як підвищити активність молоді – учнів професійно-технічних навчальних закладів, – під час Президентських та Парламентських виборів? Автори та авторки проекту «реАнімація виборців» придумали зробити це шляхом анімації. Головна мета – це привернення уваги молодіжної аудиторії до важливості свідомого голосування із подальшою їх активною участю у виборчому процесі через створення юнацтвом мультиплікаційних фільмів.

​Проект буде втілювати громадська організація «Турбота» за підтримки Посольства США в Україні на теренах Кіровоградської, Черкаської та Полтавської областей. Партнери проекту – громадська організація «Культурний діалог» (м. Кременчук) та громадська організація «Fly Media» (м. Черкаси), а також анімаційна студія «Ridni Animation» (м. Київ).

– Чому ми будемо це робити? За дослідженнями соціологів, менше третини молодих людей мають намір голосувати на найближчих виборах. Особливо це стосується молоді, яка не має вищої освіти і навчається у професійно-технічних закладах у районних центрах, – розповідає авторка проекту Вікторія Талашкевич. За її словами, оскільки молодь належить до тієї вікової групи, яка найбільш прихильно ставиться до демократичного розвитку України, то їх небажання брати участь у політичному житті країни викликає занепокоєння.

​Серед причин низької участі сільської молоді у виборах можна відмітити недостатню віру юнацтва у важливість їхнього голосу, нерозуміння політичних процесів та відсутність паралелей між тими процесами та життям і добробутом на місцях. Юнацтву бракує інформації про їхні виборчі права, не вистачає впевненості у тому, що їх голос – значущий, а це означає, що тільки через інформування неможливо замотивувати молодь. Треба дати їм інструмент, який допоможе відчути, що доля виборів та доля країни – у їхніх руках.

​- Ми плануємо у ході проекту «реАнімація виборців» застосувати такий метод, як створення мультфільмів, щоб молодь на власному досвіді відчула вплив на виборчі процеси, – ділиться планами керівник громадської організації “Турбота” Андрій Флоренко. На його думку, анімація використовується як сильний терапевтичний та мотиваційний інструмент, а створені у результаті мультфільми будуть опубліковані у соціальних мережах та виконають роль агітаційних матеріалів в активізації молоді.

– Хочеться залучити до проекту не менше 200 учнів та учениць, які пройдуть навчання та зможуть створювати мультфільми на виборчу тематику, – розповідає координаторка проекту на Черкащині Ірина Семенова. Також аудиторією проекту стануть їхні однолітки, які переглянуть та поширять мультфільми, щоб підтримати друзів у конкурсі. ​Також у рамках проекту буде апгрейд для мобільного додатку «Помічник виборця», який буде розрахований на молодих виборців трьох центральних областей України.

​- Ми очікуємо, що в результаті проект 200 учнів старших курсів ПТНЗ дізнаються про важливість активної участі у виборах через «роботу пальчиками» під час воркшопів із анімації, а також візьмуть участь у конкурсі на кращий мультфільм, присвячений участі у виборах, – коментує координаторка проекту на Полтавщині Олена Нестерова. За її словами, планується зібрати більше 100 000 переглядів мультфільмів, а ще понад 500 000 молодих мешканців трьох областей скористаються мобільним додатком.

​Більше інформації – на сайті ГО «Турбота»: http://turbota.kr.ua/

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here