З метою підвищення рівня зайнятості населення та зниження безробіття на Кіровоградщині, службою зайнятості області регулярно здійснюються заходи щодо соціального захисту населення від безробіття.
Однією із ефективних форм співпраці з роботодавцями щодо підбору необхідних кадрів є проведення ярмарків (міні-ярмарків) вакансій, що дають можливість поєднати інтереси і роботодавців, і шукачів роботи.
«Кар’єрні радники повідомляють про ярмарки безробітним, які звернулися за допомогою у працевлаштуванні. Ярмарки обираються відповідно фаху, умінням та навичкам. Ті шукачі роботи, які не перебувають на обліку в центрі зайнятості, можуть знайти анонси на офіційному сайті Кіровоградського обласного центру зайнятості», – розповів заступник директора Кіровоградського обласного центру зайнятості Богдан Стоян.
Як знайти роботу на ярмарку вакансій?
Лайфхак 1: підготуйтеся до ярмарку заздалегідь. Ознайомтеся з сайтами-візитками компаній-учасниць. Уточніть у співробітників центру зайнятості програму ярмарку. Визначте свої пріоритети. Підготуйте відповідний одяг, у якому відчуваєте себе зручно та впевнено перед роботодавцем. Візьміть ручку та блокнот, щоб швидко зафіксувати важливу інформацію.
Лайфхак 2: завчасно підготуйте резюме та роздрукуйте достатню кількість примірників перед ярмарком. Відвідуйте семінари та тренінги від центру зайнятості, де навчають готувати резюме, проходити співбесіди та вдало презентувати себе.
Лайфхак 3: уважно слухайте спікерів компаній. Ви можете дізнатися інформацію, якої немає у вільному доступі. Занотовуйте питання, які виникають під час презентації, щоб при нагоді запитати у роботодавця.
Лайфхак 4: спілкуйтеся, активно розповідайте про себе та запитуйте. Під час індивідуальної бесіди Ви можете розповісти про Ваші здобутки та переваги, як фахівця. Таке спілкування може стати Вашою першою співбесідою в компанії. Впевнено запитуйте про умови та оплату праці. Бувають ярмарки, коли серед учасників декілька компаній. Тоді за один день Ви можете пройти своєрідні співбесіди до декількох роботодавців.
Лайфхак 5: обмінюйтеся контактами з роботодавцями, якщо Вам вдалося побудувати цікавий та продуктивний діалог.
Лайфхак 6: аналізуйте пропозиції роботодавців: порівнюйте свої зарплатні очікування з реальними пропозиціями.
Лайфхак 7: звертайте увагу не тільки на компанії, які підходять Вам за профілем діяльності та за освітою. Роботодавці роблять ставку на потенціал та особисті якості кандидатів.
Лайфхак 8: постійно самовдосконалюйтеся. Запитуйте про можливості додаткового навчання, спеціалізовані програми набору фахівців, стажування, практику.
Лайфхак 9: приділіть увагу ярмаркам вакансій від навчальних закладів: вони найчастіше бувають спеціалізованими. А ще вони відкриті для студентів і випускників інших навчальних закладів.
Лайфхак 10: навіть якщо роботодавець не взяв вас одразу на роботу, не варто засмучуватися та опускати руки – на ярмарку вакансій формується база даних кадрового резерву організації. Компанії беруть участь в ярмарках не тільки з метою закриття гарячих вакансій, але і з метою довготривалого задоволення «кадрового голоду». Інколи пропозиції щодо працевлаштування надходять через певний час після ярмарку. Це трапляється коли збільшується обсяг виробництва чи з’являються нові позиції. І от тоді роботодавці користуються сформованою під час ярмарку базою.
Таким чином, тільки цілеспрямоване бажання працевлаштуватися та активний пошук роботи сприятиме підвищенню рівня зайнятості населення.
Відділ інформаційної роботи Кіровоградського обласного центру зайнятості



