УКРАЇНЦІ ОБИРАЮТЬ «РОЗУМНІ» ТЕЛЕВІЗОРИ

0
621
views

У 2018 року більшість проданих в Україні телевізорів оснащувалась функцією Smart TV.

«Портрет» ідеального телевізора для українця виглядає так: 40-дюймовий екран з роздільною здатністю 4К і наявність функції Smart TV. Такі дані наводять в компанії MOYO, проаналізувавши попит на цю техніку за підсумками 2018 року.

Найбільшим попитом серед телевізорів в Україні користувались моделі з діагоналлю від 28 до 32 дюймів. На них припало 35% від всіх продажів в минулому році. При цьому тільки 60% з них оснащувались вбудованим Smart TV. Моделі з екраном від 37 до 43 дюймів склали майже 32% від загального пирога, а до інтернету з них можуть підключатися 82%.

Примітно, що телевізорів з діагоналлю понад 46″ в Україні продається в два рази більше, ніж з екраном менше 27″. При цьому 98% пристроїв з великою діагоналлю оснащені функцією Smart TV, тоді як найкомпактніші моделі — тільки в 46%.

Всього ж в загальній частці продажів пристрої зі Smart TV становлять 74%. Що стосується розширення екрану, то за підсумками 2018 року в мережі MOYO найбільш затребуваними стали моделі з розширенням 4К — 40% від усіх проданих телевізорів.

Довідка про компанію:

MOYO — мультиформатна мережа магазинів, що об’єднує стандартні роздрібні магазини та інтернет-магазин. Історія компанії почалася в 2009 році, коли була відкрита перша роздрібна точка продажів. На сьогоднішній день мережа MOYO налічує 46 магазинів і представлена ​​в 26 містах України. Клієнти можуть купити товар в роздрібних магазинах, а також оформити замовлення в інтернет-магазині www.moyo.ua.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here