«ВІТЕР»: НОВИЙ ТЕЛЕКАНАЛ НА КІРОВОГРАДЩИНІ

0
3663
views

Вже з 1 лютого мешканці міст Кропивницького та Олександрії побачать новий місцевий телеканал «Вітер». Про «фішки» каналу, контент та нові формати телепередач розповів директор ТОВ «Центральноукраїнське бюро новин» (CBN) Вадим Мурований.

Про назву

– Звичайно, логічним було б назвати канал CBN. Але, по-перше, CBN – це інформаційна агенція, і тому з такою назвою довелося б робити інформаційний телеканал. По-друге, коли ми дійшли до реєстрації знака, виявилася певна цікавинка. Свій знак CBN ми зареєстрували на початку березня 2018 року. Наприкінці ж березня в Патентне бюро подали свій знак українські представники американського CBN. Тож шукали іншу назву для телеканалу. Вирішили обрати абстрактну, і я запропонував «Вітер» – як символ абсолютної свободи. Ми маємо зробити в ефірі вільний простір. У нас будуть незаангажовані і вільні в рамках законодавства передачі – я так це собі уявляю, – розповів Вадим Мурований

Про територію мовлення

Кіровоградська область вже переведена з аналогового транслювання телебачення на цифрове. Тож тепер телеглядачі можуть переглядати 35 каналів безкоштовно в кращій якості.

– Ми почнемо мовлення в цифровій ефірній мережі вже з першого лютого, – пояснив Вадим Мурований. – Знайти нас можна на 32-му каналі. Національна рада проголосувала за надання ліцензії каналу ще 25 жовтня, а власне ліцензію канал отримав лише наприкінці грудня. Тож зараз запускаємося в тестовому режимі. Будемо перевіряти якість сигналу. Вже почалися перемовини з кабельними операторами про те, щоб ми якомога скоріше потрапили в кабельні мережі. Мовлення каналу «Вітер» поки що покриватиме міста Кропивницький та Олександрію. Якщо все піде так, як ми задумали, є в планах покриття мовленням всієї Кіровоградської області.

Про контент

Також Вадим Мурований поділився кількома секретами про те, чим здивує і зацікавить глядачів новий регіональний телеканал:

– Спочатку ми плануємо виходити в ефір з 17.00 до першої-другої години ночі. Кожного місяця будемо додавати одну-дві години до нашого мовлення, адже за умовами ліцензії маємо вийти через рік на планову потужність 24 години на добу. В нас вже є покупний контент – серіали, художні та документальні фільми. Однією з наших «фішок» будуть концерти світових зірок, які транслюватимуться з 23.00. І це буде не лише трансляція живих концертів, а з відповідними коментарями ведучого – про виконавців, про пісні, цікаві факти. Я думаю, саме цим ми знайдемо свою унікальну аудиторію і люди будуть відрізняти нас від інших каналів.

Буквально через місяць після початку роботи CBN почало транслювати новини в інтернет-форматі. Тепер вони будуть і в телеформаті, повторюватися декілька разів на день. З особистого досвіду роботи на телебаченні можу сказати, що не всім телеглядачам зручно в один час раз на день бачити новини. Тож будемо повторювати випуски протягом дня. Але канал не суто інформаційний, робитимемо й свої програми. Ток-шоу буде обов’язково, адже такий формат має попит. Також «родзинками» будуть авторські програми. Наприклад, спортивну програму щовівторка робитиме  визнаний спортивний журналіст Юрій Ілючек. Сюрпризом для телеглядачів буде і новий формат, якого точно немає на місцевих каналах – програма Red Hot Chili People. Це обговорення колективом у невимушеній атмосфері найрізноманітніших проблем та аспектів життя із запрошеними гостями в студії. Роздумуємо ще про програму у форматі «вільного мікрофона», шукаємо шляхи, як це краще візуалізувати. Звичайно, на каналі обов’язково буде дитячий контент.

Ірина ТРЕБУНСЬКИХ

Фото Ігоря Демчука

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here